سهیم شدن کانون های مساجد جنوب کرمان در ثواب قربانی و اطعام سیل زدگان 

سهیم شدن کانون های مساجد جنوب کرمان در ثواب قربانی و اطعام سیل زدگان 

تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۹
مجید خوبی زاده گفت: ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان با مشارکت کانون و موسسه حضرت خدیجه سلام الله علیها قم، در نظر دارد به مناسبت نیمه شعبان ۱۰ گوسفند نذری خریداری و قربانی کند.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به ویژه ولادت امام زمان (عج) گفت: ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان با مشارکت کانون و موسسه حضرت خدیجه سلام الله علیها قم، در نظر دارد به مناسبت نیمه شعبان ۱۰ گوسفند نذری خریداری و قربانی کند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: از سوی این موسسه برای خرید هر راس گوسفند مبلغ ۱ میلیون تومان پرداخت شده و ۱ میلیون تومان نیز از سوی ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان پرداخت می شود تا ما نیز در ثواب قربانی مشارکت داشته باشیم.


وی بیان کرد: این اقدام به نیت سلامتی امام زمان (عج) و دفع بلای کرونا انجام می شود و گوشت های قربانی به منظور اطعام محرومین و نیازمندان بین سیل زدگان رودبار جنوب و زهکلوت توزیع خواهند شد.


خوبی زاده اضافه کرد: برای خرید ۱۰ گوسفند قربانی به هر کدام از این ۱۰ کانون فرهنگی هنری مناطق سیل زده مبلغ ۲ میلیون تومان پرداخت می شود تا این کانون ها با ذبح قربانی و شناسایی خانواده های نیازمند سیل زده محله خود، گوشت های نذری را در بین آنها توزیع کنند.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان ضمن تشکر از موسسه حضرت خدیجه سلام الله علیها، یادآور شد: ماه گذشته نیز به منظور اطعام نیازمندان و محرومین جنوب کرمان با مشارکت این موسسه ۱۰ گوسفند نذری قربانی شد.

پایان پیام/ 586